aku nak sambung pasal 7 up semalam aku ingat bila logo depan sama belakang pun sama ,bila aku tengok tengok rupanya tak sama(ni kes tak de keja nak buat la nii )gambar kat atas semua nya sama logo di atas jika lihat betul betul sama ,cuma yang sebelah kiri kurang jelas disini maklumlah dah lama tertanam.

 

jika dilihat bahagian belakang berlainan disebelah kanan ada lion (m) sdn. bhd. dan lion( S) ltd.di sebelah kiri lion (m) ltd.

mould bulat dan longkang

yang ni depan serupa

tapi bahagian belakang tak serupa. bezanya kat lion (m) ltd .mould petak dan longkang.dengar dengar ada king 7 up ,sama tak serupa tak kan senyap je kot bagilah info..

bila dah lain kena susun balik lah jawabnya ni aje lah 7 up berlainan yang ada bila dapat lagi nanti bertambahlah lagi.semalam 8 hari ni 10 yang berlainan esok lusa tak tau lagi.tak pasti pula ada berapa jenis botol 7 up ni.harap kita dapat berkongsi maklumat.

Advertisements