Category: botol campur


kemas botol

hari minggu ni aku dan komeng pergi mencari botol di kedai lama kat tempat aku ,yang aku dah kenal pasti tempohhari.mula mula tokey kedai tu tak mau jual tapi aku kata botol yang bersepah dan yang pecah aku susun setempat .akhirnya dia setuju tapi dengan syarat satu botol 1 ringgit setelah semua setuju bermulalah kerja aku sebagai pengemas botol tak rasmi.setelah aku basuh inilah hasilnya.

inilah antara botol yang sempat aku selamatkan ada masa nanti aku akan publishkan satu persatu.walau pun penat mengemas botol tapi puas hati.

 

 

 

 

 

Advertisements

botol lagi….

petang minggu takde apa nak buat kebetulan kawan aku komeng datang setelah beberapa hari hilang pergi bercuti di cameron highland.apa lagi cari botol lah dikedai yang aku dah attack seminggu yang lalu.hujan pulak tu tak dapat nak pilih2 botol aku bedal je dua peti .1 peti 7 up ,1 peti sprite botol coke tu aku mintak masa nak balik dah terbongkang kat tepi kedai.nak amik lebih tak leh sebab naik motor dalam hujan.semua botol masih ada air kat dalam ada tutup yang dah rosak tak kisah janji murah .