Category: PEPSI


pepsicola ni aku baru dapat pagi tadi.tulisan pepsicola kat bawah dah tak berapa nampak dan mulut botol dah pecah,boleh lah simpan sendiri untuk rujukan sebelum dapat yang lebih baik.

tulisan cina

belakang pepsi dan pepsi kola tulisan jawi

Advertisements

pepsicola

 

pepsicola ni yang mula aku dapat logo tak jelas,kali ke 2 dapat logo kira ok la tapi mulut pecah la pulakkk…ahhh bedal jelah.aku rasa ada yang lagi lama dari ni.apa nama ¬†pepsi ni ye.

 

 

 

beg pepsi

beg sandang PEPSI

beg pepsi ni aku dapat masa aku ronda kat pasar karat batu pahat.mulanya aku malas nak beli bila fikir payah nak jumpa ,ada logo pepsi lak tu,yang paling best ada pulak colecter yang suka kumpul barang pepsi .tak kisah beg ni asal dari mana yang penting ada logo pepsi .ni chenta pepsi suka ni..

pandangan sisi

dah pakai ok  gak

PEPSI

pepsi keluaran ni depan belakang logo yang sama

pepsi ni depan belakang sama logo,dah malas kot nak buat depan lain belakang lain, cuma yang diatas depan pepsi belakang tulisan thai tak taulah dia tulis pepsi ke pepsicola.

 

 

PEPSI-PEPSICOLA

botol pepsi ni didepan pepsi dibahagian belakang pepsicola ada pakar pakar pepsi yang boleh membantu.aku ni simpan je pandai.

PEPSI-CINA

PEPSI

ni antara botol yang aku dapat dalam 2 peti hari tu.setelah dicuci inilah hasilnya.botol ni ada tulisan pepsi dan dibelakangnya tulisan cina.botol ni aku tak tau keluaran keberapa .yang aku tau apa yang aku belum ada aku simpan kemudian baru susun.mengikut keluaran itupun kalau cukup..