botol coke 1liter dari indonesia  ni aku dapat dari penjual yang biasa mendapatkan barang coke untuk aku dipasar karat batu pahat.lama dah aku nak cari botol ni,kalau jumpa pun mahal,ni dapat murah mampulah aku beli cuma setengah ratus je.ada air lagi pulak tu.

memang sah 1 liter tak syak lagi

KEMBALIKAN BOTOL DENGAN TUTUPNYA .patutlah botol ni susah nak cari ramai yang tak kembalikan botol.salah sorangnya aku..