Tag Archive: magnolia


magnolia

kat pos yang lepas botol kat sebelah kanan,ada tulis kat bawah singapore,kuala lumpur ,penang.kata megat botol cam ni ada 6-7 jenis.kali ni aku dah jumpa 1 kat sebelah kanan .tulisan tak cantik ..tapi yang penting lain.kat bawah tulis kuala lumpur,penang.tak de singapore.cold storage (m) sdn bhd.yang sebelah kanan cold storage creameries.dah de 2 nanti aku cari lagi 5.tu pun kalau jumpa la..

Advertisements

magnolia

magnolia lama ni ada 2 je buat masa ni satu masih ada air lagi didalamnya tak tau lah ni keluaran ke berapa dan tahun bila .air kat dalam cam air sarsi.

kat bahagian ni ada tulis

Heres Health

CONTENTS 10 OZS

COLD STORAGE CREAMERIES

Singapore. Kuala Lumpur .Peneng

kat bahagian bawah SG 96

kawan aku awang bagi dia dapat kat terangganu .makin banyaklah botol fn aku.